Jumaat, 1 Julai 2011

Julai dah datang

Salam Jumaat...

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Julai dah kawan2... eerrmm tinggal lg sebulan jer kite nk berpuasa... lepas 2 dah raya pulak... sekejap jer masa berlalu.. Bila datang bulan Julai aku mesti teringat2 akan Anniversary aku yang 4 tahun nie.. dan bulan Julai ini jugalah aku telah kehilangan orang yang tersayang iaitu IBUku..huhuhu..mmg sedih sangat bila dah tiba bulan Julai.... dan 4 tahun jugaklah ibuku telah pergi meninggalkan kami semua..Al-Fatihah... mmg itulah lumrah hidup..sesiapa yang hidup pasti akan kembali kepadaNYA.. Masa kita belum tahu lagi..ntah hari ini..esok atau lusa... Aku berdoa padamu Ya Allah..Kau panjangkanlah umurku sehingga aku dapat melihat anak2ku membesar dan berjaya dalam hidup...Kau berikanlah tubuh badanku sentiasa sihat wal'afiat untuk aku lakukan segala suruhanMu Ya Allah...Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan