Isnin, 21 Jun 2010

::arissa 2nd besday::




Hari sabtu lepas genaplah anak aku arissa damia bt mohd azhar berusia 2 tahun..
x sangka pejam celik2 dah 2 tahun dah.. xder wat majlis besday besar2 pun..cuma ngan family aku jer di selayang... arissa xtau pun makna besday lagi nie aku rasa.. masa aku kecik dulu pun mana ada sambut besday2 nie... yerlah adik beradik ramai kan... abah pun keje biasa2 je... tp aku ttp bersyukur kerana aku dah sampai ke tahap nie...alhamdulillah.... (sebenarnya entry nie patutnya last year lg aku dah publish..tp ntah knp aku mmg terluoa nak publishkan)so publish gaklah tuk kenangan..huhuhu


so dah bolehlah aku wat planning utk adik arissa lak kan.... (dah kuar pun adik arissa) tp kalau boleh nk bby boy plak..(alhamdulillah dah dapat bby boy dah..hehehe) tp 2 sumer kuasa allah s.w.t.. so kite berdoa jerlah...(congrats gak kepada kawan2 yg baru dapat bby baru...aku tumpang gembira tgk korang sumer ..happy sesangat....especially for ayu n liza...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan